بانو

خرید بک لینک
مرد عصبانی و اخمو آمد به خانه...لپ تاب اش را روشن کرد و نشست روبرویش.در پاسخ به سوال زن که چرا عصبانی هستی ،فقط گفت دو دقیقه با من کار نداشته باشید.دخترک با خوشحالی بسوی مرد دوید و فکر کرد که بابا همان بابای همیشگی است و لپ تاب را آورده که با هم نقاشی بکشند و بازی کنند...مرد وقتی اصرار دخترک را برای باز کردن برنامه نقاشی دید عصبانی تر شد وموس را با شدت تمام بروی لپ تاب پرت کرد...دخترک اخمی کرد و به اتاقش رفت.زن با خودش گفت شاید مشکل بزرگی است...شاید ...اما زن یادش آمد که خودش همان روز فهمیده بود که شاید یک هفته دیگر شاید یک ماه دیگر شغلش را از دست بدهد ..اما بانو...

ما را در سایت بانو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: شنبه 8 آبان 1395 ساعت: 7:49

من امروز به دلیل مشکل خانمانه روزه نبودم.

آقای مدیر داشت با شخصی تلفنی حرف می زد و قرار می گذاشت که بیاید شرکت.

ااون شخص هم مثل اینکه می گفت که شماها روزه هستید و من نمیام.

آقای مدیر گفت :بیا اینجا امروز هیچ کس روزه نیست.من که ورم معده دارم ..آقای فلانی هم زخم معده دارد..خانم ج هم که تصادف کرده و دندوناش لق است و ارتودنسی دارد...

یک نگاهی هم به من کرد و گفت خانم ق هم ...ام ام....

یکهو یک همکار دیگرم جمله ایشان را کامل کرد و گفت خانم ق هم بچه کوچیک دارد.

. .. .

بانو...

ما را در سایت بانو دنبال می‌کنید

برچسب: روزه خواری مجری تلویزیون,روزه خواری,روزه خواری در کرج,روزه خواری در قرآن,روزه خواری در تهران,روزه خواری در هتل شهریار تبریز,روزه خواری در ماه رمضان,روزه خواری کرج,روزه خواری در نشست صنوف,روزه خواری در ملع عام, نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: شنبه 8 آبان 1395 ساعت: 7:49

حکم زن بارداری را دارم که جنین در شکمش مرده ولی بهش گفتند باید تا دوهفته دیگر این جنین مرده

را حمل کند.

و چقدر تحمل سنگینی این بار و کشاندنش به مقصد، طاقت فرساست.

بانو...

ما را در سایت بانو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 97 تاريخ: شنبه 8 آبان 1395 ساعت: 7:49

سکوت دلچسبی خانه را فرا گرفت. دخترک پس از شنیدن داستان شب از زبان مادرش ، به خواب رفت.

بر خلاف معمول مرد زودتر از زن بخواب نرفته بود.

صدای دلچسب قلقل کتری گوش های زن را نوازش داد.

به سمت کتری رفت که چای دم کند .مرد دستش را گرفت و گفت:

اینجا روبروی من بشین . من برایت چای میریزم.

سردی روزهای اخیر در نگاهش نبود...

چای فنجان ها سرد شد اما گرمی نگاهشان نه...

بانو...

ما را در سایت بانو دنبال می‌کنید

برچسب: گرمی نگاهت,گرمی نگاه, نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: شنبه 8 آبان 1395 ساعت: 7:49

دهنم مزه زهر میدهد.سرگیجه و حالت تهوع...به همه اینها دردهای گاه و بیگاه معده و روده هم اضافه کنید.احتمالا ارمغان آخرین ناهاری است که در شرکت خوردم. کی توی تابستان گرم ماهی می خورد؟از شنبه دوباره یک زن خانه دار هستم.انتقال دفتربازرگانی شرکت به شهر دیگر بهانه ای شد برای خانه دار شدنمبه من نمی سازد خانه داری...ایستایی..سکون...و از همه بدتر پول گرفتن از همسر...شاید اکنون شادترین عضو خانواده دخترکم باشد ...دخترکی که مامانه را به مهربانترین مربی ها ترجیح می دهد...حتی اگر بی حوصله باشد. بانو...

ما را در سایت بانو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: شنبه 8 آبان 1395 ساعت: 7:49

این فلسفه حجاب گاهی وقتها خیلی خیلی برای من پیچیده می شود، وقتی می بینم میزان حجاب یک زن نسبت معکوس دارد با میزان غریبگی فرد نامحرم...مثلا برادر شوهر و همسایه و شوهر خواهر شوهر جز نامحرم ترین افراد هستند و روسری و شلوار و بلوز بلند پوشیدن از واجبات است...اما اگر میزان آشنایی یک درجه دورتر شود مثلا اگر به عروسی یک فامیل دور دعوت شوی روسری را می توانی برداری و اگر خیلی خیلی غریبه باشی مثلا در یک کشور دیگر باشی پوشیدن شلوار هم واجب نیست...می توانی با دامن کوتاه در بلاد کفر قدم بزنی...نمی دانم این چه جور حجابی است؟آیا اسم این حجاب تظاهر به باحجابی برای دوستا بانو...

ما را در سایت بانو دنبال می‌کنید

برچسب: حجاب,حجاب تركي,حجاب بن نحيت,حجابات,حجاب اجباری,حجاب كويتي,حجابات 2016,حجاب التوربان,حجاب به انگلیسی,حجابي, نویسنده: بازدید: 116 تاريخ: شنبه 8 آبان 1395 ساعت: 7:48

می گم فقط بلدند در دنیای مجازی قربان صدقه هم بروند.

می گه خودم میام از نزدیک قربون صدقه ات می روم...

چرا خدا از بعضی از آدمها چند تا نیافریده؟؟

چرا یکی از همین بعضی آدمها کوچه بغلی خونه نداره؟؟

شایدم یکی از همونها الان توی یکی از خانه های کوچه بغلی باشه و من خبر ندارم

بانو...

ما را در سایت بانو دنبال می‌کنید

برچسب: کوچه بغلی دختری میشینه,کوچه بغلی,دخترک کوچه بغلی,دختر کوچه بغلی,دخترک کوچه بغلی افشین,رستوران کوچه بغلی,آهنگ دختر کوچه بغلی,فست فود کوچه بغلی,عروسک کوچه بغلی,دخترک کوچه بغلی ابرو کمون, نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: شنبه 8 آبان 1395 ساعت: 7:48

صبح یکشنبه را با تماس از بانک مسکن آغاز کرذم.

وام گرفتن از بانک مسکن بیشتر شبیه قمار کردن است ..

و یا شاید شبیه نزول گرفتن باشد.

هر قسطی که عقب بیافتد بیشتر در باتلاق این وام فرو می روی...

آنقدر فرو می روی که بالاخره یک روز غرق شوی..

چند نفر را می شناسم که بخاطر عدم تونایی در پرداخت قسطهای وام مسکن ، خانه را از دست دادندو

به اصطلاح در باتلاق وام مسکن غرق شدند.

ولی من همچنان در حال دست و پا زدن هستم و به این زودی ها تن به غرق شدن نمی دهم.

بانو...

ما را در سایت بانو دنبال می‌کنید

برچسب: وام مسکن,وام مسکن بنیاد شهید,وام مسکن جوانان,وام مسکن خانه اولی ها,وام مسکن 95,وام مسکن جدید,وام مسکن 100 میلیون تومانی,وام مسکن ایثارگران 95,وام مسکن یکم,وام مسکن بنیاد شهید فارس, نویسنده: بازدید: 108 تاريخ: شنبه 8 آبان 1395 ساعت: 7:48

توی ماشین در حال حرکت بودیم.

پدر همسر زنگ زد و پرسید کجایی؟

همسر گفت: الان توپخونه ایم..

دخترک از صندلی پشت فریاد زد: ما توی خونه نیستیم..توی ماشینیم.

بانو...

ما را در سایت بانو دنبال می‌کنید

برچسب: دوست دختر راستگو, نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: شنبه 8 آبان 1395 ساعت: 7:48

نیمه مرداد ماه دوباره برگشتم سرکار.یعنی خانه دار شدن فقط پانزده روز به من وفا کرد.حال یک کار دیگر هم به من پیشنهاد شده که مسیرش بهتر از اینی است که الان می آیم.راجع به بقیه شرایطش فعلا چیزی نمی دانم. کمی دودل هستم.نزدیک یک ماه و نیم است که به دفتر جدید آمده ام...اینجا یک همکار مهربان دارم که تا چند روز دیگر می رود.شاید اگر او می ماند رغبت بیشتری برای ماندن داشتم.در این دنیای بی سر وته پیدا کردن دوست خوب بسی سخت است.که من به مدد عوض شدن کارم ، پیدا می کنم...یکی از فاکتورهای مهم آسایش ، داشتن همکار خوب است. بانو...

ما را در سایت بانو دنبال می‌کنید

برچسب: کار و همکاری,قرارداد کار و همکاری,هوشمندی کسب و کار همکاران سیستم, نویسنده: بازدید: 114 تاريخ: شنبه 8 آبان 1395 ساعت: 7:48

صفحه بندی